(29.4.2014)
Microsoft Internet Explorer -selainta ei kannata käyttää, ennen kuin selaimesta löydetty tietoturva-aukko on korjattu Yhdysvaltain tietoturvaviranomaisen Us-cert:in mukaan.
Tietoturvaviranomaisten mukaan IE:n turva-aukkoa hyödynnetään aktiivisesti hyökkäyksiin.
Haavoittuvaisuus löytyy selaimen versioista 6–11.
Us-cert suosittelee järjestelmänylläpitäjiä tarjoamaan vaihtoehtoisen selaimen käyttöön ainakin siihen asti, kun turva-aukko on korjattu.
Microsoft ei ole toistaiseksi ilmoittanut julkaiseeko se hätäkorjauksen vai onko paikkausta odotettava aikataulun mukaisesti 13. toukokuuta saakka.
Lähde: www.tietoviikko.fi
Tuoreimmat
-
“Olen kiitollinen kodin avoimesta keskusteluilmapiiristä”, kertoo papin poika Kalle Laakso
-
Perheyrityksessä työt eivät aina jää työpaikalle
-
Turun Pietari-seura harkitsee nimenvaihtoa parantaakseen imagoaan
-
Euroopan keskuspankki ja korot alle kahdessa minuutissa
-
Perintövero alle kahdessa minuutissa
-
Hybridivaikuttaminen alle kahdessa minuutissa
-
Kameran takana oma visuaalinen maailma
-
Millaista on tehdä työtä, josta ei saa kertoa muille?
-
Ihmisellä on luontainen halu laulaa, sanoo kuoronjohtaja Ville-Veikko Verha
-
Naiset oppivat häpeämään alushousuja jo nuorena