(29.4.2014)
Poliisi muistuttaa tiedotuksessaan vapun juhlijoita:
”Juhlikaa kunnolla. Parhaat bileet pidetään ilman meitä”, poliisitarkastaja Marko Savolainen Poliisihallituksesta sanoo.
Tiedotuksessa muistutetaan, että järjestyslain mukaan alkoholinkäyttö on tietyin edellytyksin sallittua puistoissa ja vastaavissa paikoissa piknik-tyyppisesti. Humalahakuisuus ei kuulu tähän tyylilajiin.
Savolainen muistuttaa, että alkoholin nauttiminen ja siihen liittyvä oleskelu ja käyttäytyminen eivät saa estää tai kohtuuttomasti vaikeuttaa muiden oikeutta käyttää puistoja tai muita yleisiä paikkoja varsinaiseen tarkoitukseensa.
Poliisin mukaan hauskaa saa pitää ja alkoholia juoda, kunhan juhlinta pysyy kohtuudessa.
Lähde: Poliisihallitus
Tuoreimmat
-
“Olen kiitollinen kodin avoimesta keskusteluilmapiiristä”, kertoo papin poika Kalle Laakso
-
Perheyrityksessä työt eivät aina jää työpaikalle
-
Turun Pietari-seura harkitsee nimenvaihtoa parantaakseen imagoaan
-
Euroopan keskuspankki ja korot alle kahdessa minuutissa
-
Perintövero alle kahdessa minuutissa
-
Hybridivaikuttaminen alle kahdessa minuutissa
-
Kameran takana oma visuaalinen maailma
-
Millaista on tehdä työtä, josta ei saa kertoa muille?
-
Ihmisellä on luontainen halu laulaa, sanoo kuoronjohtaja Ville-Veikko Verha
-
Naiset oppivat häpeämään alushousuja jo nuorena